strategia

Przedsiębiorstwo "ARMATOR", początkowo działające pod nazwą "ANA" założone w 1997 roku jako firma produkcyjna w branży spożywczej (producent chrupek kukurydzianych) a następnie po sprzedaży linii produkcyjnej do Rumunii od 2000 roku jako PPHU "ARMATOR", rozpoczęło działalność w branży żeglugowej (rejsy po jez. Wigry), produkcyjnej (pływaki ratunkowe na statki pasażerskie, urządzenia pływające z napędem elektrycznym - SCUTPONTY, itd.), nieruchomościach komercyjnych (lokale handlowo -usługowe i od 2008 r. reklamowej - outdoor (organizacja kampanii reklamowych i wynajem wielkoformatowych nośników reklamowych w wielu miastach Polski). Właściciel firmy - Błażej Bieńkowski, absolwent wydziału ekonomii Uniwersytetu w Białymstoku, podyplomowych studiów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Międzynarodowe Stosunki Finansowo Ekonomiczno Prawne) oraz studiów doktoranckich SGH w Warszawie w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie (przy Katedrze Zarządzania Strategicznego). „…Staramy się ciągle poszerzać obszar działalności przedsiębiorstwa i poszukiwać nowych dróg rozwoju firmy. W obliczu globalizacji oraz częstym braku stabilnosci otoczenia zewnętrznego biznesu uważam, że dywersyfikacja działalności gospodarczej na pewnym etapie rozwoju danego podmiotu uodparnia go i usprawnia jego funkcjonowanie zwiększając przy tym konkurencyjność. Kluczowym elementem mechanizmu każdego przedsiębiorstwa jest jednak człowiek - dobry lub zły manager, który powinien potrafić odnaleźć się w każdej sytuacji..."

Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do współpracy

kpt. żegl. śródlądowej

historia  strategia